¡Los mejores foros de salud te esperan!
Regístrate gratuitamente para participar. Si ya lo hiciste, inicia sesión con tu usuario.
Venta o alquiler de espacios y salas para profesionales de la medicina natural y alternativa y salud.

TEMA: CENTRE DE TERÀPIES NATURALS SANT CUGAT lloga Sales al centre localitat

CENTRE DE TERÀPIES NATURALS SANT CUGAT lloga Sales al centre localitat hace 12 años 5 meses #215

Sales per Teràpies Naturals preu economic
Para participar debes estar registrado.

Re: CENTRE DE TERÀPIES NATURALS SANT CUGAT lloga Sales al centre localitat hace 12 años 5 meses #222

  • Sonia Vizcaíno Escudero
  • Avatar de Sonia Vizcaíno Escudero
Hola!!

Em podries enviar per mail, els preus, fotos i localització del centre, si us plau? O si teniu pàgina wer on hi hagi tota aquesta informació. Seria per fer tallers grupals 2 hores a la setmana, per unes 10 persones.

El meu email es: Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo.

Moltes gràcies!!
Sonia
Para participar debes estar registrado.

Re: CENTRE DE TERÀPIES NATURALS SANT CUGAT lloga Sales al centre localitat hace 12 años 4 meses #226

Bon dia Sonia.

Aquest Centre compta amb uns 80 m2 distribuïts en 3 sales individuals, recepció amb aparador directe al carrer, Wc amb rentamans, sala de espera i magatzem-ofice.

No tenim capacitat per atendre a un grup de 10 persones, o be a mi m'ho sembla, tot i que pots venir a veure'l si estas aprop i tu mateixa ho comproves, de fet la sala de espera es amplia i pot ser et pot anar be.

a sota tens el linc de la web

Atentament i a la teva disposició.

Mª Gràcia Martínez


CENTRE DE TERÀPIES NATURALS SANT CUGAT
carrer Santa Joaquima 22. Sant Cugat del Vallès.
teléfono 678 754 052, fax 93 583 15 51
www.terapiesnaturalssantcugat.com
Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo.
Para participar debes estar registrado.